مهدی مداحی فیزیوتراپیست بنام همشهری

 

در ساحت حضور نسیم وشمیم انسانیت و نجابت رو به آفتاب می نشینم و با غرور و مباهات ، از جوان فرهیخته ای سخن می گویم که با همه جوانی اش ، در بین فیزیوتراپیست های سراسر کشور بزرگی می کند.

موسسه فیزیوتراپی و توانبخشی این همشهری مهربان و فروتن ، پاتوق و کانون گرم و التیام بخش بیمارانی است که از دردها و بیماری های مفصلی ،آرتروز ، دیسک ، آسیب های ورزشی و ناهنجاری های اسکلتی رنج می برند.

در موسسه فیزیوتراپی زکریای رازی ، همه راضی اند ، زیرا مهدی مداحی ، این فیزیوتراپیست حاذق همشهری ، علاوه بر درمان مفصل ها و استخوان های شکسته ، دل های شکسته را با واژه مهربانی و انسانیت درمان می کند.

او علاوه بر تنظیم ستون فقرات بدن ، ستون فقرات زندگی و حفره های نداری را قصد تنظیم کردن دارد ، مهدی مداحی با اینکه جوان است ، ولی رد پایش را بر جای گذاشته است ، در این رد پا می شود ؛اعتبار ، اعتماد ، بزرگی و عنوان هایی را در کارنامه این افتخار شهر و دیارمان بافت مشاهده کرد ، که زبان واژه ای غیراز تحسین و غرور چیزی برای جاری کردن ندارد .

مهدی مداحی دوران ابتدایی را در دبستان رودکی و دوران متوسطه را در دبیرستان امام خمینی بافت گذراند و از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران ، با مدرک فیزیوتراپیست فارغ التحصیل شد.

دوران سربازی و طرح خودش را در بیمارستان آیت الله کاشانی بافت سپری و سپس کلینیک فیزیوتراپی خودش را راه اندازی کرد .

هوش ذاتی و تبحر و تخصص این برنای مرزو بوممان بافت ، باعث شد که مهدی مداحی با عنوان ” فیزیوتراپیست ” باشگاه مس کرمان در مسیری رو به آفتاب و ترقی حرکت کند.

وی بیش از ده سال در کنار مربیان بزرگی همچون : ذوالفقار نسب ، دست نشان ، قلعه نویی ، کاظمی ، لوکا ، یاوری ، مرفاوی و… باعنوان پزشک و فیزیوتراپیست تیم مس ، برای خودش اعتبار و اعتماد کسب کرد و با این تجربیات ارزشمند، کارنامه اش را سراسر از عنوان های افتخارآمیز کرد ، عنوان هایی همچون :

عضو کمیته توانبخشی فدراسیون پزشکی ورزشی کشور

رئیس انجمن فیزیوتراپی کرمان

عضو علل البدل شورای عالی نظام پزشکی کشور

رئیس کمیته پزشکی باشگاه صنعت مس کرمان

رئیس کمیته پزشکی هیئت فوتبال استان کرمان

عضو کمیته پزشکی فدراسیون تنیس روی میز کشور

سردبیر نشریه نظام پزشکی کشور

عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی کرمان

مهدی مداحی که گواهینامه بین المللی پزشکی ورزشی از سنگاپور ، گواهینامه مانییولاسیون و گواهینامه پزشکی ورزشی از فدراسیون پزشکی کشور را دارد ، یک گواهینامه سطح یک و دو دری نیدلینگ نیز را از دانشگاه جرجیای آمریکا اخذ کرده است.

یکی از ویژگی های بارز و خصلت های نیکی که در وجود مهدی مداحی علاوه بر تخصص والایش ، متجلی است ، فروتنی ، مهربانی و کمک به همنوع می باشد ، این ویژگی ها سبب شده تا موسسه فیزیوتراپی او ، به کانون گرم و آرام بخشی مبدل شود که هر بیمار در بازگشت از این موسسه ، خنده و سلامتی را همراه خود برای چشم انتظارانش به ارمغان می برد.

در موسسه فیزیوتراپی و توانبخشی زکریا ، با مدیریت و فیزیوتراپیستی مهدی مداحی ، علاوه بر فیزیوتراپی های معمول ، تنظیم ستون فقرات و اصلاح ناهنجاری های اسکلتی ، اسیب های ورزشی ، بیماری های ارتوپدی ، آرتروز ، درمان غیر جراحی فتق دیسک های مهرهای کمر و درمان اختصاصی خار پاشنه انجام می شود ، این موسسه به وسایل و ابزارهایی مجهز شده است که بعضی از آنها در سطح کشور از بروزترین و کم نظیرترین دستگاه های فیزیوتراپی اند ، می توان به عنوان مثال از دستگاه :

شاک ویوتراپی نام برد که در حال حاضر در کل کشور مراکز محدودی مجهز به این دستگاه هستند ، یا از دستگاه تنظیم کننده ستون فقرات و درمان آسیب های ناشی از تغییر راستای آن adjusterنام برد که از منحصر ترین امکانات درمانی این مرکز می باشد.

موسسه فیزیوتراپی و توانبخشی زکریا در خیابان شریعتی کرمان ، نرسیده به چهارراه تهماسب آباد ، کوچه محمدی ، ساختمان پزشکان زکریا واقع شده است ، در این موسسه فیزیوتراپیست حاذقی به نام ” مهدی مداحی ” با تخصص ،تجربه و دستان شفابخشش ، سلامتی و تندرستی را با مهربانی و فروتنی ، به بیماران رنجور ، تقدیم می دارد.

مهدی مداحی تا کنون در بیش از ۴۰۰ برنامه رادیویی و تلویزیونی شرکت کرده است که ۵ برنامه ایشان از شبکه سراسری ( کانال ۱) بخش شده است و همه هفته روزهای یکشنبه ساعت ده و ۱۵ دقیقه صبح ویژه برنامه ایشان  ، از شبکه ۵ کرمان  پخش می شود ، این برنامه در خصوص اصلاح ناهنجاری های اسکلتی و بیماری های آرتروز و دیسک و راه های درمان آن می باشد .

به قول بزرگی : چه دعات گویم ای گُل ، تویی آن دعای خورشید که مستجاب گشتی .

حمید هرندی قلم شکسته ای که نتوانست خوبی ها و تخصص والای تو عزیز همشهری را بخوبی بنویسد.

این وبسایت به هیچ گروه و جناح سیاسی وابسته نیست.

بهره برداری از مطالب سایت با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است.

bafteman.com