معرفی چهره فرهیخته جامعه پزشکی استان و بافت

پروفسور کرامت مظفری نیا

جراح و متخصص گوش ، حلق ، بینی و حنجره

جراح سر و گردن ، فک و صورت

پروفسور کرامت مظفری نیا ، استاد و پزشکی حاذق و بنام که بر تارک علم پزشکی به مانند نگینی تابناک در گستره کرمان زمین می درخشد و با تخصص والا و دستان شفابخشش برای هزاران بیمار نیازمند نسخه درمان می پیچد.

دکتر مظفری نیا در سال ۱۳۲۷ در سرزمین بافت پا به عرصه وجود گذاشت ، دوران ابتدایی را در دبستان سعدی و دوره متوسطه را در دبیرستان پهلوی آن زمان ، با کسب رتبه اولی به پایان رسانید.

دکتر مظفری نیا در سال ۱۳۴۸ موفق به کسب دیپلم طبیعی با رتبه اول در سطح استان شد و با شرکت در کنکور پزشکی دانشگاه اصفهان قبول و در سال ۱۳۵۵ با اخذ درجه دکتری عمومی ، فارغ التحصیل شد.

این پزشک حاذق همشهری ، چند سالی به عنوان پزشک عمومی خدمت کرد و در سال ۱۳۶۴ با کسب رتبه اول در رشته تخصصی گوش ، حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پذیرفته شد.

وی در سال ۱۳۶۷ تخصص خود را در رشته گوش ، حلق ، بینی و حنجره و جراحی سر و گردن با بورد تخصصی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی اخذ و به عضویت هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در آمد و سال های سال با توجه به تخصص و نبوغ ذاتی به درمان بیماران نیازمند پرداخت.

دکتر مظفری نیا تا کنون بیش از ۳۰ هزار عمل جراحی مختلف بر روی بیماران انجام داده است .

وی در سال ۱۳۸۲ پس از کسب رتبه دانشیاری در حداقل زمان ممکن ، موفق به کسب رتبه استادی ( پروفسوری ) در همین تخصص در سال ۱۳۸۷ شد.

پروفسور مظفری نیا از سال ۱۳۶۷ به تدریس علوم پزشکی و تربیت پزشکان متخصص رشته گوش ، حلق و بینی مبادرت نموده و به عنوان مدیر و رئیس گروه گوش ، حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی کرمان توانسته است این بخش را با کمک دیگر همکاران خود به یکی از بخش های مهم و پرتوان کشور تبدیل نماید.

استاد کرامت مظفری نیا علاوه بر سخنرانی های متعدد در مجامع بین المللی و علمی کشور، مقالات پژوهشی بسیاری در خصوص گوش ، حلق ، بینی و جراحی سر و گردن در مجلات علمی داخلی و خارجی به چاپ رسانیده است.

وی راهنمایی بیش از ۵۰ رساله و پایان نامه دکتری پزشکی و تخصصی رشته گوش و گلو و بینی را عهده دار بوده است .

دکتر مظفری نیا همواره شاکر و سپاسگزار درگاه خداوند منان است و می گوید : خدا را سپاسگزارم که من را در مسیر و جایگاهی قرار داد که توانسته ام با یاری ایزد منان ، منشا خدمات موثری برای بیماران و مرهمی بر آلام دردمندان باشم و بتوانم در کسوت معلمی و استادی دانشگاه ، دین خود را به جامعه علمی کشورم ادا نمایم.

ما به وجود این فرهیخته همشهری که با عنوان پروفسوری و یکی از نمادهای علمی و فرهنگی شهرستان بافت ، منشا خدمات بسیاری در جامعه پزشکی استان بوده و هست ، افتخار می کنیم و برای ایشان تندرستی و توفیق هر جه بیشتر را از درگاه خداوند منان خواستاریم.

این وبسایت به هیچ گروه و جناح سیاسی وابسته نیست.

بهره برداری از مطالب سایت با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است.

bafteman.com